AnkeVerbruggen.jpg

Waarom jij niet moet starten met de why

Column Anke Verbruggen | Stel je prioriteiten
Wie kent hem niet, de TEDtalk van Simon Sinek. Simon vertelt ons waarom Apple zo succesvol is. Apple communiceert namelijk niet naar klanten wat ze doen of hoe ze het doen. Ze vertellen klanten waaróm ze het doen. Daarom kopen mensen bij Apple en niet bij de concurrent. Start with the why.
logo_ontwikkeling.jpg

Wat is je logo waard?

Column van Kelly Bakker | Macloune
Je logo is hét belangrijkste communicatiemiddel voor de herkenbaarheid en naamsbekendheid van je bedrijf. Dat is niet iets dat je even in elkaar flanst. Als het goed is ben je niet zomaar je bedrijf begonnen. Daar heb je goed over nagedacht en datzelfde is aan te raden voor je logo. Daar zit je zomaar 30 jaar aan vast.
Henk-JandeMeer.jpg

Kom jij in de picture tijdens de journalistieke komkommertijd?

Column van Henk-Jan de Meer | Digitale Herrieschopper
Juli en augustus zijn twee maanden waarin veel Nederlanders op vakantie gaan, waarin het bedrijfsleven op halve kracht draait en de media moeite hebben de krantenkolommen te vullen. Zelfs actualiteitenprogramma’s zoals Pauw en De Wereld Draait Door lassen een zomerstop in.
whitepmarketing.png

Whitepaper: verbeter je marketing

Van onze columnist Kelly Bakker
In dit whitepaper lees je alles over een sterke marketingpropositie voor jouw bedrijf. Heb jij al bepaalde marketinguitingen? Dan leer je meer over het aan elkaar koppelen van deze uitingen, zodat jouw bedrijf goed geprofileerd wordt.
kell.jpg

Het belang van kleurgebruik in je huisstijl

Blog van Kelly Bakker | Macloune
Hoe belangrijk is de kleur die jij kiest voor je huisstijl en waar moet je op letten? Kies je een kleur die je zelf mooi vindt, of komt er meer bij kijken?
blognanette.png

Succes met appeltaart en aandacht

Blog van Nanette van Wezel | Wezenlijk Veranderen
Mijn klanten vragen het vaak aan mij: ‘Hoe krijg jij het toch voor elkaar dat bijna alle mensen met wie jij koffie drinkt en appeltaart eet, jouw klant wordt?’
Helma3.jpg

De 4 o’s van acquisitie

Blog van Helma Lensen-Aertssen | Goacid
We zijn de drie r-en ongetwijfeld allemaal al eens ergens tegengekomen. Rust, reinheid en regelmaat. Ze worden niet alleen fanatiek gehanteerd in de verschillende opvoedboeken voor kinderen, maar er wordt ook steevast op teruggegrepen wanneer je even niet lekker in je vel zit.
AnkeVerbruggen.jpg

‘Vrouwelijke ondernemers hebben nét dat extra zetje nodig’

Interview met ondernemerscoach Anke Verbruggen
Zelfstandig ondernemer Anke Verbruggen (31) startte op internationale vrouwendag (8 maart) een uitdaging: drie goeroes interviewen over online profileren en daar 21 dagen lang goudeerlijk verslag van doen. Waarom? Om vrouwelijke ondernemers te inspireren om ook doelen voor zichzelf te stellen.
Schermafbeelding 2016-03-03 om 13.30.30.png

Het geheim van een succesvolle pitch

Een vak apart | VrijeStijl magazine
Je kunt maar één keer je verhaal vertellen aan potentiële kopers, dus dan kan het maar beter een goed verhaal zijn. Hoe vertel je kort en krachtig jouw verhaal? Nathalie Mangelaars is er in gespecialiseerd: onder de naam PitchQueen traint zij ondernemers. Een vak apart, zou je kunnen zeggen. Tips en adviezen van de PitchQueen.
Schermafbeelding 2016-03-01 om 16.21.53.png

5 handige apps voor je marketing- en salesactiviteiten

5 onmisbare apps | VrijeStijl
Al zzp’er houd je vaak veel ballen in de lucht. Er is geen ondernemer die niet goed is in multitasken. Toch kunnen sommige taken wel makkelijker en sneller worden afgehandeld en vooral méér resultaat opleveren. Neem nou je marketing- en salesactiviteiten: wedden dat ook jij daar meer uit kunt halen? Deze 5 handige apps gaan je daarbij helpen. Aangeraden door je zzp-collega’s, die er al langer hun voordeel mee doen!
Getoond 1 tot 10 van 99. Er zijn meerdere pagina's.
De eerste editie van VrijeStijl Magazine van 2016 staat in het teken van Marketing & Verkoop en staat vol met interviews, inspirerende verhalen en tips op het gebied van marketing en sales.
Verbeter je bedrijfsresultaten aan de hand van de Lean Six Sigma methodiek. Volg een opleiding van UNC Plus Delta!

ZZP Servicedesk © 2006-2016. ZZP Servicedesk is onderdeel van Dutch Network Group . Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag onze algemene voorwaarden