Opvallen attentie.jpg

Make it a December to Remember

Column Marianne van de Water | Maak koude acquisitie warm!
December. In deze tijd van het jaar gaat het misschien wel nog meer over attentie, warm houden, contact maken en klantrelatiemanagement. Precies de zaken die bij mij altijd hoog in het vaandel staan bij het uitoefenen van koude acquisitie. Een prima moment dan ook om de banden nog even aan te halen, iemand een goede eindsprint te wensen.
shutterstock_524054470.jpg

Heeft het nieuwe keurmerk voor zzp-bemiddelaars meerwaarde?

Column Gabor Mooij
Veel zzp’ers krijgen via bemiddelaars hun opdrachten. Probleem is dat er veel bemiddelaars zijn en dat er vaak onduidelijkheid is over de kwaliteit van de bemiddelaar. Een nieuw keurmerk van de branchevereniging NBBU moet nu uitkomst bieden. Het biedt zelfstandigen en hun opdrachtgevers inzicht in de kwaliteit van een zzp-bemiddelaar. Heb jij wat aan dat keurmerk, of kan je beter zelf beoordelen of je met een goede intermediair te maken hebt?
AnkeVerbruggen.jpg

Waarom jij niet moet starten met de why

Column Anke Verbruggen | Stel je prioriteiten
Wie kent hem niet, de TEDtalk van Simon Sinek. Simon vertelt ons waarom Apple zo succesvol is. Apple communiceert namelijk niet naar klanten wat ze doen of hoe ze het doen. Ze vertellen klanten waaróm ze het doen. Daarom kopen mensen bij Apple en niet bij de concurrent. Start with the why.
logo_ontwikkeling.jpg

Wat is je logo waard?

Column van Kelly Bakker | Macloune
Je logo is hét belangrijkste communicatiemiddel voor de herkenbaarheid en naamsbekendheid van je bedrijf. Dat is niet iets dat je even in elkaar flanst. Als het goed is ben je niet zomaar je bedrijf begonnen. Daar heb je goed over nagedacht en datzelfde is aan te raden voor je logo. Daar zit je zomaar 30 jaar aan vast.
AnkeVerbruggen.jpg

Waarom hogere omzet nooit het ultieme doel mag worden

Column van Anke Verbruggen | Businesscoach
In mijn vorige blog had ik het al over de termen succes, geluk en hoe omzet nooit het doel op zich mag worden.
Frits Hendrik Emmerik, portret.jpg

De zzp’er verdient meer kansen

Column van Frits Hendrik Emmerik | communicatiekunsten
De zzp’er zal zijn eigen broek ophouden! Het lijkt wel gebeiteld tussen de Tien Geboden. Eens een zelfstandige, voor altijd op zichzelf aangewezen.
AnkeVerbruggen.jpg

Terug naar de tekentafel: hoe ondernemersgeluk mijn training op z’n kop zette

Column van Anke Verbruggen | Businesscoach
Vorige maand gaf ik mijn online training ‘Meer resultaat in minder tijd: get shit done’ aan zzp’ers. Omdat ik wéét hoe moeilijk het is om alle ballen in de lucht te houden. Om productief te blijven. Om ook met de juiste dingen bezig te zijn, die jouw bedrijf verder helpen.
Henk-JandeMeer.jpg

Kom jij in de picture tijdens de journalistieke komkommertijd?

Column van Henk-Jan de Meer | Digitale Herrieschopper
Juli en augustus zijn twee maanden waarin veel Nederlanders op vakantie gaan, waarin het bedrijfsleven op halve kracht draait en de media moeite hebben de krantenkolommen te vullen. Zelfs actualiteitenprogramma’s zoals Pauw en De Wereld Draait Door lassen een zomerstop in.
whitepmarketing.png

Whitepaper: verbeter je marketing

Van onze columnist Kelly Bakker
In dit whitepaper lees je alles over een sterke marketingpropositie voor jouw bedrijf. Heb jij al bepaalde marketinguitingen? Dan leer je meer over het aan elkaar koppelen van deze uitingen, zodat jouw bedrijf goed geprofileerd wordt.
Martijn6.png

Waar moet je aan denken als je personeel wil aannemen?

Bekijk de videocolumn van zzp-expert Martijn Pennekamp
Wil jij van zzp’er overstappen naar zmp’er (zelfstandig met personeel)? Expert Martijn Pennekamp zet je in de startblokken en vertelt je waar je aan moet denken als je aan personeel begint, want het omvat meer dan alleen mensen aannemen.
Getoond 1 tot 10 van 242. Er zijn meerdere pagina's.

ZZP Servicedesk © 2006-2016. ZZP Servicedesk is onderdeel van Dutch Network Group . Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag onze algemene voorwaarden