TopTrends voor Ondernemers

Lees het nieuwe boek van Willem Overbosch
Dit boek vertelt Willem Overbosch, uitgever van ZZP Servicedesk, je over tien trends die je business de komende jaren bepalen. Met concrete voorbeelden zet hij uiteen welke kansen hierin schuilen.
Blijf niet hangen in het verleden, maar kijk juist naar de toekomst. Maar hoe kun je vooruitkijken als de wereld van morgen gisteren begonnen is? Een grote rol is daarin weggelegd voor het internet. Consumenten zijn constant online en verwachten 24/7 service. Hoe speel jij daarop in? Willem Overbosch laat verschillende ondernemers met visie aan het woord, zoals Richard en Lieke Lamb, Alexander Wijninga, Cor Hospes en vele anderen. Ze delen hun grootste lessen.
 
Overbosch geeft op deze manier heldere en bruikbare antwoorden op vragen als: hoe kun je profiteren van de kracht van online platformen en duurzame vernieuwing? Hoe laat je je bedrijf groeien zonder meer personeel aan te nemen?  En: hoe ziet ondernemen en zakendoen eruit met digital nomads? Ook laat hij zien hoe robots en bots jou kansen bieden.

 

Lovende woorden

TopTrends voor Ondernemers verscheen 21 september, en kon meteen op positieve reacties rekenen:
"Ondernemen doe je nooit alleen. Dat doe je samen met je team, je leveranciers en je klanten. Willem Overbosch daagt je uit tot het zetten van een volgende stap. Blijf in beweging: daar gaat het om."
Michaël van Straalen – voorzitter MKB-Nederland
 
"Willem Overbosch beschrijft de belangrijkste businesstrends van dit moment. Maar daar stopt hij gelukkig niet, want de crux is… aan de slag gaan! Met dit boek geeft hij je concrete handvatten om te werken aan de toekomst van je bedrijf."
Rens de Jong – spreker, dagvoorzitter en presentator bij BNR en RTL Z

"Als 'Mr. MKB' geeft Willem Overbosch een heerlijke spoedcursus nieuwe economie, met tips over de disruptive online wereld. Hij vertaalt trends van macro naar micro. Praktisch en noodzakelijk leesvoer!'
Martijn Bos - CEO Boska Cheesewares
 

Lees ook…

Wat is nou hipper? Vloggen of gevlogd worden?

Tja, het is geen Shakespeare maar wel eentje om over na te denken. Hoeveel zelfstandigen schrijven niet een boek, vertellen een verhaal, willen gelezen of gehoord worden. Als je dan eenmaal je verhaal op papier hebt staan dan is het nog zaak om gehoord te worden. Je wil graag dat je klanten je gaan vinden. Maar dat valt lang niet altijd mee. Dat weet ik maar al te goed. Maar heb je er al eens over nagedacht iemand anders jouw te laten helpen jouw verhaal te vertellen? 'Gevlogd' worden is hipper dan hip!
In september 2017 is het boek van Willem Overbosch, oprichter van MKB Servicedesk verschenen: TopTrends voor Ondernemers. Door de praktische vertaling te maken van maatschappelijke en digitale ontwikkelingen in kansen en bedreigingen geven ze richting aan de manier waarop ondernemers de Toptrends kunnen signaleren en toepassen op hun eigen bedrijf.

ZZP Servicedesk © 2014-2018. ZZP Servicedesk is onderdeel van Dutch Network Group . Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag onze algemene voorwaarden