ZZP Servicedesk gaat een samenwerking aan met Erisietsmisgegaan.nl!

MijnZZP+ leden voldoen hiermee automatisch aan de eisen die de Wkkgz stelt
De Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) is vanaf 1 januari 2016 van start gegaan. Het doel van de Wkkgz is om de rechtspositie van een cliënt te verbeteren. Klachten over een zorgverlener moeten beter én sneller aangepakt worden. Zzp’ers die zorg verlenen, zijn verplicht om een klachtenregeling in te stellen een klachtenfunctionaris in te schakelen en aangesloten te zijn bij een geschilleninstantie.


Als lid van ZZP Servicedesk voldoe je in één keer aan de eisen die de Wkkgz stelt aan de zelfstandige zorgverlener!
 

Klachten voorkomen is beter dan genezen. ZZP Servicedesk heeft daarin Erisietsmisgegaan.nl als partner gevonden.


Missie

De missie van Er is iets misgegaan.nl is het voorkomen van klachten en kosten voor de professional. Door onvrede om te buigen naar herstel van vertrouwen, kun je samen verder. Op deze manier wordt er geprobeerd om klachten en het inschakelen van de geschillencommissie te voorkomen en daar waar nodig deskundig te begeleiden. 


Altijd bereikbaar

Er is iets misgegaan.nl is er voor de zorgverlener met informatie en coaching in het omgaan met klachten en voor de cliënt om te luisteren, de onvrede of klacht te verwoorden en het vertrouwen in de dienstverlener te herstellen. Het digitale platform is 24/7 beschikbaar voor alle betrokken partijen. Waar nodig leveren zij door het hele land ervaren klachtenfunctionarissen, mediators en een geschillencommissie. Dankzij Er is iets misgegaan.nl voldoe je als lid van ZZP Servicedesk automatisch aan de eisen van de Wkkgz. Je dient je hiervoor aan te melden via de website van Erisietsmisgegaan. 

Lees ook…

Zzp’er in de zorg: hier moet jouw bedrijfsauto aan voldoen

Jij wilt als zzp'er in de zorg jouw patiënten en klanten zo goed mogelijk van dienst zijn. Een uitgeruste bedrijfsauto is dan een must. Van het vervoeren van medische benodigdheden tot aan rijdend visitekaartje. Dit zijn de 6 eisen waar jouw bedrijfsauto aan moet voldoen.

Wat is mijn uurtarief als zzp'er in de zorg?

De zzp’er in de zorg is natuurlijk, net zoals andere zzp’ers, een ondernemer. De prijs of het uurtarief is een van de belangrijkste bestanddelen van een onderneming. Een hoog tarief kan eventuele opdrachtgevers wegdrijven, een te laag tarief is wellicht minder lucratief. Momenteel werken er meer dan 121.000 zzp’ers in de zorg. Zoals je misschien al weet is er een schreeuwend tekort aan personeel in de zorg. Als gevolg is de concurrentie tussen personeel onderling enorm, dit heeft tot gevolg dat je vaak een hoger tarief kan vragen dan gebruikelijk is!
Word voor slechts €12,50 per maand lid van ZZP Servicedesk! Stel al jouw vragen aan onze adviseurs en profiteer van nog meer voordelen!

ZZP Servicedesk is het online platform van ZZP Servicedesk.nl B.V. © 2014-2019. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag onze algemene voorwaarden en website disclaimer