trap3.jpg

Telefonische acquisitie is toch nutteloos in de vakantieperiode?

Blog van Ruben Vitters | Excellead Business
Nog even en werkend Nederland gaat massaal op vakantie. Het gros van de medewerkers is afwezig en onbereikbaar. Dan ga je natuurlijk niet bellen. Of misschien toch wel? Koude telefonische acquisitie is een kwestie van zaaien voor je kunt oogsten. En juist dat zaaien, daar gaat deze blog over.
emelie van den biesen1.jpg

Eenmanszaak overdragen aan je kinderen?

Blog van Emelie van den Biesen | BVJA
Of je nu net bent gestart als zzp’er of al een ervaren zzp’er bent in de vorm van een eenmanszaak, op een dag zal je je bedrijf niet zelf meer kunnen voortzetten. Daarom lijkt het niet verkeerd om eens te kijken naar de mogelijkheden om je bedrijf over te dragen. En wat is er nu mooier dan wanneer je je bedrijf aan je eigen kind(eren) kunt overdragen, zodat zij je bedrijf kunnen voortzetten?
Werkende Huisvrouw.jpg

'Leuk dat groeien, maar mijn dagen groeien niet mee'

Blog van Helma Lensen-Aertssen | Goacid
Voor veel zelfstandig ondernemers is groei een wens, een doel en een streven. Maar te snel groeien is ook niet goed. Hoe zorg je er nou voor dat je niet te snel gaat? Is dat een gevoel, zit er een wetenschap achter, of moet je gewoon groeien totdat alles implodeert en je op een ‘rustige nullijn’ uitkomt?
Schermafbeelding 2014-07-10 om 15.07.21.png

'Ik ben anders gaan kijken naar mijn bedrijfsvoering'

Interview met Nina Zwagerman | Deelnemer Your Next Step
De afgelopen drie maanden zijn druk en hectisch geweest voor Nina. Ze is een nieuw bedrijf gestart en is niet meer enkel zzp'er. Dat nieuwe bedrijf runt ze namelijk met twee anderen.
Schermafbeelding 2014-07-10 om 15.05.35.png

'Ik ben me onafhankelijker op gaan stellen'

Interview met Arineke Elsenaar | Deelnemer Your Next Step
Drie maanden geleden begon Arineke aan de Your Next Step campagne. Samen met twee andere zzp'ers heeft zij in deze periode geprobeerd stappen te maken op zakelijk gebied. En dat is gelukt.
Schermafbeelding 2014-07-10 om 14.53.55.png

'Ik heb een heel goede periode gehad'

Interview met Paul van Aarle | Deelnemer Your Next Step
Drie maanden lang hebben wij Paul gevolgd omdat hij deelnam aan de Your Next Step campagne. Door middel van filmpjes en blogs hebben jullie kunnen zien welke ontwikkelingen hij en zijn bedrijf Animeerwaarde hebben doorgemaakt. Donderdag 10 juli is de campagne afgerond en Paul kijkt met een goed gevoel terug op de afgelopen maanden.
Cilla.jpg

Geen tijd voor griep

Blog van Cilla Schot | HoofdletterC
Wat doe je als zzp'er als je je niet lekker voelt? Met die vraag worstelde ik vorige week. Ik voelde me grieperig, maar noem me mezelf niet snel ziek. Bovendien moest er worden gewerkt. Een van mijn vaste opdrachtgevers dacht daar anders over.
Werkende Huisvrouw.jpg

De werkende huisvrouw

Blog van Helma Lensen-Aertssen
Ik ben geen feminist, laat ik daar mee beginnen. Ik geloof in het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik hou ervan wanneer een man galant een deur open houdt, mijn boodschappen draagt, een spin vangt en het vuilnis buiten zet. Ik zou, dat gezegd hebbende, echter niet kunnen leven in de tijd waarin mannen altijd buitenshuis werkten en vrouwen thuisbleven bij de kinderen. De tijd waarin een zuster steevast een vrouw was en een monteur een man. Ik hou ervan dat we als vrouw meer mogelijkheden en kansen krijgen in het bedrijfsleven. Maar de term werkende huisvrouw?
ernst.jpg

Welke skills moet een moderne verkoper hebben?

Blog van Ernst Pietersen | IDBO Training
De rol van de verkoper wordt steeds verder uitgebreid en de kennis en vaardigheden die hij/zij moet vergaren neemt enorm toe. Ik neem jullie even mee naar de eind jaren '60 begin jaren '70 toen ik vond dat ik een verkoper was. Ik ben begonnen als advertentieverkoper voor een huis- aan huisblad. Geen grote advertenties maar kleine advertenties, ik begon tenslotte nog maar net.
Klaas-Jan Klatten.jpg

Zo behaal je betere resultaten

Blog van Klaas-Jan Klatten | Inter Actus
In de jaren '80 ontwikkelden drie McKinsey medewerkers het 7S model om de kwaliteit van een organisatie te bepalen. De ‘S’-en staan in dit model voor organisatiefactoren die op elkaar afgestemd moeten zijn om als organisatie succesvol te kunnen functioneren.
Getoond 1 tot 10 van 73. Er zijn meerdere pagina's.

ZZP Servicedesk is het online platform van ZZP Servicedesk.nl B.V. © 2014-2019. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag onze algemene voorwaarden en website disclaimer