MKB in Beeld 2018 ZZP SD.png

Het MKB in Beeld

Jouw doelgroep in beeld gebracht
Als zzp'er wil jij klanten. Richt je je op MKB'ers, ofwel de zakelijke markt? Dan hebben we iets voor je: het MKB in Beeld 2018!
Jelle Drijver en Willem Overbosch Toptrends voor ondernemers.jpeg

Wat is nou hipper? Vloggen of gevlogd worden?

Heb je een verhaal te vertellen? Doe het in beeld
Tja, het is geen Shakespeare maar wel eentje om over na te denken. Hoeveel zelfstandigen schrijven niet een boek, vertellen een verhaal, willen gelezen of gehoord worden. Als je dan eenmaal je verhaal op papier hebt staan dan is het nog zaak om gehoord te worden. Je wil graag dat je klanten je gaan vinden. Maar dat valt lang niet altijd mee. Dat weet ik maar al te goed. Maar heb je er al eens over nagedacht iemand anders jouw te laten helpen jouw verhaal te vertellen? 'Gevlogd' worden is hipper dan hip!
AnkeVerbruggen.jpg

Waarom jij niet moet starten met de why

Column Anke Verbruggen | Stel je prioriteiten
Wie kent hem niet, de TEDtalk van Simon Sinek. Simon vertelt ons waarom Apple zo succesvol is. Apple communiceert namelijk niet naar klanten wat ze doen of hoe ze het doen. Ze vertellen klanten waaróm ze het doen. Daarom kopen mensen bij Apple en niet bij de concurrent. Start with the why.
logo_ontwikkeling.jpg

Wat is je logo waard?

Column van Kelly Bakker | Macloune
Je logo is hét belangrijkste communicatiemiddel voor de herkenbaarheid en naamsbekendheid van je bedrijf. Dat is niet iets dat je even in elkaar flanst. Als het goed is ben je niet zomaar je bedrijf begonnen. Daar heb je goed over nagedacht en datzelfde is aan te raden voor je logo. Daar zit je zomaar 30 jaar aan vast.
Henk-JandeMeer.jpg

Kom jij in de picture tijdens de journalistieke komkommertijd?

Column van Henk-Jan de Meer | Digitale Herrieschopper
Juli en augustus zijn twee maanden waarin veel Nederlanders op vakantie gaan, waarin het bedrijfsleven op halve kracht draait en de media moeite hebben de krantenkolommen te vullen. Zelfs actualiteitenprogramma’s zoals Pauw en De Wereld Draait Door lassen een zomerstop in.
whitepmarketing.png

Whitepaper: verbeter je marketing

Van onze columnist Kelly Bakker
In dit whitepaper lees je alles over een sterke marketingpropositie voor jouw bedrijf. Heb jij al bepaalde marketinguitingen? Dan leer je meer over het aan elkaar koppelen van deze uitingen, zodat jouw bedrijf goed geprofileerd wordt.
kell.jpg

Het belang van kleurgebruik in je huisstijl

Blog van Kelly Bakker | Macloune
Hoe belangrijk is de kleur die jij kiest voor je huisstijl en waar moet je op letten? Kies je een kleur die je zelf mooi vindt, of komt er meer bij kijken?
blognanette.png

Succes met appeltaart en aandacht

Blog van Nanette van Wezel | Wezenlijk Veranderen
Mijn klanten vragen het vaak aan mij: ‘Hoe krijg jij het toch voor elkaar dat bijna alle mensen met wie jij koffie drinkt en appeltaart eet, jouw klant wordt?’
Helma3.jpg

De 4 o’s van acquisitie

Blog van Helma Lensen-Aertssen | Goacid
We zijn de drie r-en ongetwijfeld allemaal al eens ergens tegengekomen. Rust, reinheid en regelmaat. Ze worden niet alleen fanatiek gehanteerd in de verschillende opvoedboeken voor kinderen, maar er wordt ook steevast op teruggegrepen wanneer je even niet lekker in je vel zit.
AnkeVerbruggen.jpg

‘Vrouwelijke ondernemers hebben nét dat extra zetje nodig’

Interview met ondernemerscoach Anke Verbruggen
Zelfstandig ondernemer Anke Verbruggen (31) startte op internationale vrouwendag (8 maart) een uitdaging: drie goeroes interviewen over online profileren en daar 21 dagen lang goudeerlijk verslag van doen. Waarom? Om vrouwelijke ondernemers te inspireren om ook doelen voor zichzelf te stellen.
Getoond 1 tot 10 van 99. Er zijn meerdere pagina's.
Hoe ziet het MKB in Nederland eruit? Hoe is dat verdeeld per sector, per provincie, per aantal medewerkers? Agency No9 zocht het voor je uit, en presenteert je het MKB in beeld 2018!
De eerste editie van VrijeStijl Magazine van 2016 staat in het teken van Marketing & Verkoop en staat vol met interviews, inspirerende verhalen en tips op het gebied van marketing en sales.

ZZP Servicedesk is het online platform van ZZP Servicedesk.nl B.V. © 2014-2018. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag onze algemene voorwaarden en website disclaimer